הלוואה לפתיחת עסק חדש

הלוואה לפתיחת עסק נדרשת בנסיבות שונות. לעיתים, לא מעוניינים להביא הון עצמי או שלא כדאי מבחינה כלכלית להביא כזה. יש מצבים בהם אין ברירה ויש להיות זהירים. הצורך בהון ראשוני הוא חיוני, ובמקרים רבים, יש לשמור גם כספים רזרביים למקרה הצורך. תכנון ההלוואות חשוב אף הוא כדי לשמור על מומנטום נכון בתחילת הדרך. כדאי להיעזר במומחים של חברת Solid – פיננסים ומשכנתאות בעלי הניסיון.

הלוואה לפתיחת עסק – על פי תכנית עסקית

פתיחת עסק חייבת להיעשות בשלושה שלבים. הראשון הוא אפיון העסק, השני, הכנת תכנית עסקית והשלישי הגדרת הישות שלו ורישומו במע"מ, במס הכנסה ובביטוח לאומי. כבר בעת האפיון יש צורך לחשוב על המקורות הכספיים, וזאת, בנוסף למהות השירות, למיקום העסק ולשמו להגדרת קהל היעד ועוד. בשלב השני כבר נכנסים יותר לעומק בנושא הכספים. תכנית עסקית מספקת תמונה לגבי צרכים כספיים וכלכליים בהווה עם הערכות לעתיד. בשלב זה, חייב היזם לדעת מהיכן הוא מביא את הכספים. רצוי תמיד להביא ממקורות עצמיים אבל לא תמיד הדבר אפשרי או כדאי. הפתרון המקובל הוא הלוואה לפתיחת עסק ממוסד בנקאי או פיננסי אחר דוגמת חברות ביטוח ואשראי ועוד. יש מספר סוגי הלוואות שיכולות להתאים לאנשים רבים. בהלוואת "גרייס", למשל, משולמת מדי חודש הריבית בלבד. הקרן עצמה תוחזר רק בסוף תקופה.

נדגיש כי תנאי ההלוואות משתנים מאחת לשנייה. המשתנים הינם אחוז הרבית שגובה כל מוסד ושיטת ההצמדה. ככלל, ככל שתקופת ההחזר קצרה יותר, כן הריבית נמוכה יותר. תנאים אחרים הינם: אפשרות לחיסולן במיידית, למחזרן באחרות, ועוד. יש תנאים אחרים בהם יכול הלווה לבקש דחיית תשלום באישור בעת מחנק כספי. שקלול כל התנאים הללו חשוב והכרחי בעת נטילת ההלוואה.

הלוואה לפתיחת עסק קטן עם Solid – פיננסים ומשכנתאות

הגופים  הפיננסיים מבקשים, במקרים רבים, ערבויות לכספים שהם נותנים. קיימים סוגי ערבויות שונים ובהם: רכוש בצורת נדל"ן או מכונית, תכניות חיסכון, קופות גמל וכספים אחרים אשר ניתן לחלט בקלות וללא מאמץ. הלוואות צנועות ניתן לקבל גם ללא בטוחות. מעורבות יועץ מחברת Solid – פיננסים ומשכנתאות חשובה כי הוא יכול לבחור אחת בתנאים טובים. כך, יוכל לקוח לבחור אחת אשר במסגרתה הוא יוכל להחזיר את הכספים החודשיים על פי לוח הסילוקין הנקבע כדי להימנע מקנסות, מריביות גבוהות ומהסתבכויות נוספות שעלולות להפריע להתפתחות העסק.