הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית ניתנת בנסיבות שונות, ובעיקר, כאשר הלווה לא רוצה או לא יכול לקבל אותה בבנק. הסיבות לסירוב מבחינת הבנק הן בעיקר כלכליות ויכולות לנבוע מחוסר בטוחות להציע, ממצב כלכלי קשה של הלווה ועוד. הסיבה לנטילתה מתוך רצון הוא ביכולת להשיגה בעלות נמוכה יותר. קיימים מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים מוסדיים ופרטיים הנותנים הלוואות בתנאים שונים. ניתן לקבל סיוע וייעוץ במצבים אלו מיועצי חברת Solid – פיננסים ומשכנתאות.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית – נדרשת התנהלות זהירה

הלוואות חוץ בנקאיות במצב בו הלווה לחוץ כלכלית ופיננסית עלולות להיות יקרות. הכלל הוא, שככל שרמת הסיכון של מספק ההלוואה עולה, כך עלויות ההלוואות גבוהות. מקרים כאלו הם כאשר בעל עסק מצוי במצב בו העסק אינו מרוויח טוב והדבר ניכר, בין היתר, בתזרים המזומנים שלו, בחריגה מהאשראי ועוד. נטילת הלוואה חוץ בנקאית אפשרית אבל כדאי לשקול נטילתה בזהירות ואגב סיוע של יועץ מומחה בתחום. כך, גם במקרים של משקי בית המגיעים למצב כלכלי קשה בגלל עודף הוצאות על הכנסות. הלוואה יכולה להינתן גם בנסיבות אחרות. גופים פיננסיים כמו חברות ביטוח, קרנות פנסיה והשתלמות ועוד מנהלים תכניות ומוצרים פיננסיים של לקוחות רבים – ניתן לקבל אצלן הלוואות אשר במסגרתן הסכומים הצבורים משמשים כבטוחות. בתנאים כאלו רמת הסיכון של המוסדות אפסית, ולכן, הריביות המוצעות על ידן נמוכות משמעותית מאלו הניתנות על ידי הבנקים. במקרים רבים, גם הריביות המשולמות על החסכונות עצמם גבוהות מריביות הפריים הנגבות (כאשר אין משבר כלכלי). ולכן, כדאי לעשות את המהלך גם מבחינת החישובים הנומינאליים. 

יועץ כלכלי ללקיחת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית בתנאים מעולים

יועץ כלכלי מטעם חברת Solid – פיננסים ומשכנתאות מכיר את השוק לעומק. קיימות הלוואות צמודות למטבע זר או לסל מטבעות, אחרות פופולאריות שהן שקליות בריבית קבועה, משתנה, בריבית פריים ועוד. הוא יבחר מבין כל אלו את הנוחות והמתאימות ביותר ללקוח. ייעוץ כזה יכול להתבטא בחיסכון כספי רב.